Thursday, February 26, 2009

Fevereiro - 4. mês / Februari - 4e maand


4 meses!
4 maanden!


Mamão, mmmmmm
Papaya, lekker hoor


De volta em casa
Terug thuis






Lúcia!




O tigre cor de laranja foi a Edise que me deu
De oranje tijger was een kadootje van Edise






Aceitei desta vez mas na verdade eu não gosto muito do tal "cangurú"
Ik liet Papa maar een keertje maar jammer genoeg heb ik het niet zo op de "kangoeroe"


Flávio e Nice


Eduardo e Edise preparam o churrasco


Carnaval no Brasil não é apenas a folia que se vê na televisão. Para nós costuma ser um fim-de-semana beeeeem prolongado que permite fazer umas viagens bem gostosas. Fomos convidados na casa de Flávio e Nice na serra! São 11 fotos deste passeio ótimo
Carnaval in Brazilië, dat is niet per definitie een grote stereotiepe feestbende. Voor ons is het meestal gewoon een heerlijk heeeeel lang weekend, heel geschikt voor een klein reisje. We waren uitgenodigd bij Flávio en Nice in hun huis in de "bergen"! Hierbij 11 foto's van een heel leuk verblijf






Nosso gato B. Pascoal aceitou bem o bebê, nenhum ciume, mas ele não chega muito perto. Que bom né! Aqui ele está avaliando o novo tapete de aventuras, mas no fim ele decidiu respeitar. Resolvido! Onze kat B. Pascal heeft de baby goed ontvangen, geen jaloezie of andere problemen, maar hij houdt z'n afstand. Gelukkig maar hé! Dol op nieuwe ligplekken bestudeert hij hier het nieuwe speeltapijt, maar uiteindelijk besloot hij het links te laten liggen. Opgelost!


Sim, eu já uso o banheiro! Para dormir, pois aí os barulhos da casa não atrapalham minha soneca
Jawel, ik ga al naar de WC! Om een dutje te doen, want zo wordt ik niet wakker van geluid in huis


Com a Victória brincando no tapete de aventuras que ela me deu de presente!!!!!
Met Victória spelen op het avonturentapijt dat ik van haar kado heb gekregen!!!!!




Muitas vezes prefiro ficar de frente para poder ver tudo, mas quando estou com soninho um colinho assim é ótimo
Meestal wordt ik liever andersom gedragen, dan kan ik alles goed zien. Maar soms is zo'n knuffel toch heel fijn

No comments:

Post a Comment