Thursday, March 26, 2009

Março - 5. mês / Maart - 5e maand


CINCO meses!
VIJF maanden!






Massagem faz parte dos procedimentos de cama, assim como Mozart, 2a parte (andante) do concerto para piano e orquestra no. 21, uma fralda nova (duh) e uma mamada para arrematar. Se depois disso Papai e Mamãe não estão dormindo, não reclame comigo
Massage is onderdeel van het NaarBedjeToe programma, net zoals Mozart (2e deel andante van het concert voor piano en orkest no. 21), een schone luier (duh) en een voeding of het helemaal af te maken. Als Papa en Mama daarna nog niet slapen, dan weet ik het niet meer


Victória


Mamãe está feliz com o estoque de leite (potinhos a direita)!
Mama is blij met de opgebouwde melkvoorraad (potjes rechts)!









Comecei a comer papinha! E logo adorei. Vou abrindo a boquinha que nem passarinho para receber a próxima colherada.
Nu eet ik al hapjes! En ik vind het reuze lekker. Ik open mijn mondje om als een vogeltje om de volgende hap te vragen, en ik neurie terwijl ik één en ander naar binnen werk.


Papai exercita a paciencia e ainda tenta fazer algo útil enquanto me distrai. No caso, foi catar feijãozinho...
Papa oefent zijn geduld en probeert iets nuttigs te doen terwijl hij mij bezig houdt. In dit geval, boontjes in een fles stoppen...

No comments:

Post a Comment