Saturday, June 18, 2011

Jun

30kg!


Festa Junina na escola - eu dancei! Adoro cantar e já conheço um monte de músicas!
As Tias que estão ajudando são as que cuidam de nós todos os dias.
Midwinterfeest op school - mijn groepje voerde ook een dans uit. Ik houd van zingen en ken al een heleboel liedjes! Die mevrouwen die ons helpen zijn de juffen van onze groep











Traditioneel verkleed als boer.


Ik weet niet meer waarom maar ik had op school een tatoeage gekregen
Nem lembro mais por quê mas gamhei um tattoo na escola




No aniversario da Mamãe, Papai estava viajando... aqui uma foto onde ela está bem bonita
Op Mama´s verjaardag was Papa op reis... hier een foto waar ze heel mooi op staat





Mas no dia Renata e Gabriel passaram lá em casa e teve um bolinho. Gosto muito deles!
Maar op de bewuste dag kwamen Renata en Gabriel langs en er was taart. Ik mag die twee graag !



























Kijk mij eens gestructureerd spelen - met autootjes natuurlijk
Olhe como estou brincando de forma estruturada - com carrinhos, é claro





No comments:

Post a Comment