Tuesday, May 15, 2012

Vai chegar um irmão / Er komt een broertje aan

Mamãe tem um bebê na barriga: Meu irmão! E hoje fomos ver o filme dele, no médico, mas ele não está doente, nem Mamãe! Vi também o filme de quando eu estava na barriga, meio sem graça. Mas eu gosto de fazer carinho no meu irmão, e de passar creme na barriga da Mamãe, e já selecionei alguns brinquedos para dar para ele. Ele vai ser pequenininho, e fazer cocô na fralda, eca! Mas Papai e Mamãe estão muito felizes e gratos que tudo está em ordem

Mama heeft een babietje in haar buik: Mijn broer! En vandaag hebben we zijn film gezien bij de dokter, maar hij is niet ziek hoor, en Mama ook niet! Ik heb ook de film gezien van toen ik in haar buik zat, niks aan hoor. Maar ik knuffel graag mijn broer-in-de-buik, en ik smeer creme op Mama´s buik, en ik heb al een paar speelgoedjes uitgekozen om aan hem te geven. Hij zal heel klein zijn, en huilen, en poepen in een luier, jakkie! Maar Papa en Mama zijn heel blij en dankbaar dat alles goed is.
Com a tecnologia moderna é possível identificar o caraterístico nariz tipo "Wesseling" em estágio precoce.
Met de moderne techniek is het mogelijk de aanwezigheid van de karakteristieke "Wesseling-neus" in een vroeg stadium vast te stellen.

No comments:

Post a Comment